شهدای محله حیدرآباد کرج-پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه211 شهید گلکار

مربوط به شهدای پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه 211 شهید گلکار

شهدای محله حیدرآباد کرج-پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه211 شهید گلکار

مربوط به شهدای پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه 211 شهید گلکار

شهید سید حسن کلانتر

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ق.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲
رسول قنبری

نظرات  (۱)

۲۳ دی ۹۸ ، ۱۸:۴۳ هاله فاضلی

سلام خدمت شهیدسید حسن کلانتری . امروز در تاریخ ۹۸.۱۰.۲۳ من خواب شما رو دیدم که بهم گفتن دنبال شخصی به نام سید حسن کلانتر بگرد و خودم را در مغازه ای در محله ی حیدآباد دیدم و آنجا دنبال شما بودم . من هم دوران کودکی ام ساکن حیدرآباد بودم . اما تا بحال حتی اسم شما رو هم نشنیده بودم . خواب عجیبی بود از خواب که بیدار شدم سریع در اینترنت دنبال نام شما گشتم و در این سایت شمارو پیدا کردم .و دقیقا امروز ۲۳ دی ۹۸ مصادف با سالگرد شهادت شما من همچین خوابی دیدم. امید به خدا ان شاءالله که خیر باشد. واقعا نمیدونم چی باید بگم . سید حسن تنها چیزی که میتونم ازتون بخوام اینه که من رو هم دعا کنین تا قلبم به نور الهی روشن بشه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی